Polska edycja Olympus Perspective Playground we Wrocławiu przez 23 dni ściągnęła do starej zajezdni tramwajowej Dąbie ponad 22 000 odwiedzających. Ostatniego dnia wystawę zobaczyło aż 2 500 osób.
Olympus Perspective Playground to interaktywność, uniwersalność i dobra zabawa. Właśnie dlatego wystawa przyciągnęła tak wiele osób – bez względu na wiek i poziom wiedzy fotograficznej. Każdy znalazł tu coś dla siebie. Powiedział Jacek Jamiołkowski, Dyrektor Działu Produktów Konsumenckich w Olympus Polska.
Ponad 22 000 uczestników, 14 000 wypożyczonych aparatów oraz 12 390 rozdanych kart pamięci. Olympus Perspective Playground we Wrocławiu cieszył się ogromnym zainteresowaniem zarówno fotoamatorów, jak i profesjonalistów.
Sukces
Na uczestników Olympus Perspective Playground przygotowane były liczne instalacje i warsztaty. Instalacje przygotowane przez artystów z Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Niemiec, oraz liczne, bezpłatne, wydarzenia towarzyszące, m.in. warsztaty z ambasadorami marki, wykłady oraz koncerty. Połączenie interaktywnych instalacji oraz niezwykłego otoczenia wrocławskiej starej zajezdni tramwajowej Dąbie, przy ulicy Tramwajowej można było oglądać od 15 lutego do 10 marca 2019 roku. Całe przedsięwzięcie okazało się ogromnym sukcesem. Mamy nadzieję, że nasi czytelnicy zdążyli odwiedzić tą fascynującą i pobudzającą do twórczości przestrzeń.
Festiwal Olympus Perspective Playground to jeden z najlepszych sposobów na przybliżenie fotografii szerszemu gronu odbiorców. Powiedział Tomasz Mrzygłód, Prezes Zarządu Olympus Polska.
Zobacz więcej: zapowiedź, Olympus.