Edmund McMillen z dwoma produkcjami w tym roku

mcmillen-szaleje

Twórca The Binding of Isaac, Edmund McMillen zapowiedział, że przynajmniej dwa z zapowiadanych już wcześniej tworów ujrzą światło dzienne jeszcze w tym roku.

Edmund McMillen podzielił się tegorocznymi planami na swoim Twitterze:

To właśnie z niego możemy dowiedzieć się o kilku planowanych na ten rok produkcjach. Pierwszą wspomnianą grą jest The Legend of Bum-Bo.

Ma to być oparte o rozgrywkę turową RPG z elementami zagadek, które będzie losowo generowane. Historia opowiada o Bum-Bo, któremu wykradziona zostaje moneta. Aby ją odzyskać, bohater będzie musiał ścigać złodzieja, przemierzając niebezpieczne lochy. Każdy loch ma być generowany losowo i tak samo, jak w Isaacu również stwory, zaklęcia, bossowie i pułapki również mają układać się w niepowtarzalne schematy. Rozgrywka natomiast ma polegać na mechanice “match 4”, która polega na dosłownym połączeniu czterech śmieci tego samego rodzaju w atak.

Według producenta, gra pojawi się pod koniec trzeciego kwartału 2019 roku.

McMillen z ostatnim dodatkiem do The Binding of Isaac

Kolejną ciekawostką, o której wspomina autor jest ostatni już dodatek do popularnego The Binding of Isaac. Tym razem DLC zostało oznaczone  podtytułem Repentance.

O samym dodatku wiadomo niewiele. Nad rozszerzeniem pracują także osoby odpowiedzialne za modyfikację Antibirth. Jak domyślają się fani zarówno dodatku, jak i samej gry, istnieje spora szansa na przeniesienie zawartości modyfikacji do gry w postaci owego rozszerzenia. Sam McMillen pisze, że dodatek pojawi się w czwartym kwartale 2019 roku.

Oprócz tych dwóch sporych premier, autor wspomina także o karciance o podtytule Four Souls, stworzonej na podstawie The Binding of Isaac, a bardziej o dodatku do podstawowej wersji, nad którym aktualnie pracuje. Z informacji możemy wyczytać, że pojawi się on już za miesiąc.

mcmillen
Karcianka w świecie The Binding of Isaac musi być świetną zabawą!

Edmund McMillen wspomina także o zbliżającym się 15-leciu gry Gish, a także o zapowiedzianej początkowo w 2012 roku grze Mewgenics. W teorii ma to być symulator rozmnażania kotów, ale kto wie co autor wymyśli po tylu latach od początkowego konceptu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here