1 maja na Sali teatralnej Cricoteki Małgorzatę Domagalik odwiedzi gość specjalny – wybitny reżyser Roman Polański. Okazją do owego spotkania stworzy nowy cykl „MasterClass – sztuka konwersacji”.
Mistrz Polański we własnej osobie
Podczas tego wyjątkowego wydarzenia goście będą mieli okazję zakraść się do świata Romana Polańskiego, usłyszeć opowieść o jego życiu i wartościach, o jego pasjach i cechach oraz specyfice zawodu, któremu poświecił życie. Zgromadzeni otrzymają możliwość czynnego uczestniczenia w rozmowie z mistrzem, któremu zawdzięczamy takie dzieła jak „Pianista”, „Dziecko Rosemary”, „Nóż w wodzie” czy „Chinatown”. Polański, wielokrotnie nagrodzony Oscarem, uważany jest za jednego z najwybitniejszych reżyserów naszych czasów.
“MasterClass – Sztuka konwersacji” to cykl kameralnych spotkań, pozbawione sztywnych ram pole do twórczej rozmowy i wymiany myśli. To dowód na to, że konwersacja z drugim człowiekiem stanowi wartość samą w sobie. Wyjątkowe, spontaniczne i szczere rozmowy, prowadzone zręcznie przez Małgorzatę Domagalik – eksperta w prowadzeniu wywiadów z postaciami ze świata kultury, nauki i polityki.
Wyjątkowa i prywatna atmosfera
Dodatkową ozdobą spotkań będzie recital muzyczny oraz kolacja przy wspólnym stole, przygotowana przez najlepszych szefów kuchni. Ten jeden wieczór stanie się niepowtarzalną okazją, by w towarzystwie Romana Polańskiego, Małgorzaty Domagalik i innych gości, w gronie złożonym jedynie z 30 osób, stworzyć prywatną atmosferę kameralnej konwersacji.
W cyklu spotkań zaplanowano jeszcze 9 wydarzeń z udziałem gości, najbliższe odbędzie się 21 maja 2018 roku na 50 piętrze apartamentowca Złota 44 w Warszawie. Gościem specjalnym będzie Jerzy Stuhr. Bilety do nabycia na stronie www.hitsalonik.pl/masterclass
Spotkania odbywają się dzięki wsparciu: Złota44, Cricoteka, Nespresso, Albert Riele, Fuji Film, Noble Concierge, Archidzieło, Max Benjamin, Remy Martin, Restauracje Plato, Genesis, Ole, Flaming&Co, Steinway&Sons, Stowarzyszenie im. Ludwiga von Beethovena.
Działania media relations prowadzi Edipresse Polska. Partnerem produkcji wydarzenia była agencja Bloom box.