Jak wybrać serwis smartfona? – pogwarancyjna naprawa telefonu

serwis telefonów samsung

Odkąd rynek telefonów komórkowych przejęły smartfony, musimy radzić sobie z ich coraz częstszymi naprawami. Największym problemem są awarie wyświetlacza. Jak radzić sobie z coraz częstszymi awariami sprzętu? Jak wybrać serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Zobaczcie garść naszych porad.

Ostatnie dziesięciolecie to szalony rozwój smartfonów, które na dobre wyparły klasyczne telefony komórkowe. Niegdyś wszelkie urządzenia były mniej bezawaryjne, jednak smartfony mają to do siebie, że niestety wytrzymałość nie jest ich mocną stroną. Stąd na rynku pojawiły się firmy produkujące dedykowane folie na ekrany, które teraz zajmują właściwie cały przód nowoczesnych telefonów. To samo dotyczy specjalnych case’ów, które sprzedawane są nawet w marketach odzieżowych! Niegdyś Nokia 3310 była niezniszczalną cegłą, teraz musimy liczyć się z tym, że aparat za parę tysięcy złotych spadnie nam w najmniej oczekiwanym momencie i rozbije się ekran. Jednak zanim przejdę do samego wyboru serwisu, to zachęcam do tego, by zapoznać się z ofertami przeróżnych ubezpieczeń. Nie chcę nikogo reklamować, ale za parędziesiąt złotych rocznie można mieć pewność, że rozbity ekran zostanie naprawiony bez dodatkowych opłat. Bez takiej “polisy” telefonicznej naprawa może kosztować nawet do tysiąca złotych. Zobaczcie, gdzie naprawić telefon, niezależnie czy macie urządzenie marki Apple, Huawei czy Samsunga.

Serwis telefonów Samsung – naprawy premium

Dla klientów o wysokich wymaganiach liczy się przede wszystkim szybkość i profesjonalna obsługa klienta. Taka naprawa odbywa się błyskawicznie i poza kolejką – zwykle do jednej godziny. Klient może być pewien, że otrzyma zapasową kopię danych telefonu, a opiekować będzie się nim przedstawiciel serwisu, który w miarę potrzeb odpłatnie wymieni również uszkodzone mechanicznie komponenty smartfona. Takie usługi oferuje m.in.serwis-krakow.pl, który jest autoryzowanym serwisem Samsunga, Apple czy firmy Huawei.

Oczywiście serwisy świadczące usługi premium przyjmują inne telefony od Samsunga na gwarancyjną i pogwarancyjną obsługę sprzętu. Tutaj również można liczyć na maksymalnie skrócony czas oczekiwania na naprawę – tak krótki, że często wystarczy wypić kawę, przeczytać parę stron gazety i już – gotowe! Jeśli serwis jest polecany i do tego świadczy usługi w bardzo krótkim czasie – nie wahajcie się, tylko wybierzcie taki punkt.

Urządzenia Apple

Sprzęt Apple to prawdopodobnie najdroższa elektronika na rynku – podobnie jest z naprawą urządzeń ze znakiem nadgryzionego jabłka. Nie warto bawić się w nieautoryzowane i niezaufane serwisy, które wykonują naprawy za pół ceny. Nie wiemy wtedy, z kim mamy do czynienia i lepiej udać sie do certyfikowanego punktu, gdzie gwarancyjnie i pogwarancyjnie naprawia się telefony Apple, Maki, Ipady, IPhone’y, smart watche czy IPody. Ważne, by naprawa odbywała się za pomocą sprzętu rekomendowanego przez firmę z Cupertino – zgodnie z ich procedurami. Dobre serwisy są w stanie naprawić każdą usterkę do 24h, dzięki czemu klient nie musi na długo rozstawać się ze swoim urządzeniem.