Celebryci często wychodzą poza obszar swojej standardowej działalności i próbują swoich sił w nowych biznesach. W ostatnim czasie bardzo popularne stało się zakładanie własnych marek kosmetycznych. Sprawdź, czy produkty którejś z gwiazd możesz mieć w swojej kosmetyczce.
Rihanna i Fenty Beauty
Marka kosmetyczna Rihanny została wprowadzona na rynek 8 września 2017 roku. Fenty Beauty wyróżniło się bardzo szeroką gamą kolorystyczną produktów do twarzy. Artystka wyznała, że stworzyła Fenty Beauty, aby wszystkie kobiety na świecie mogły odnaleźć się w tworzeniu makijażu. Obecnie marka może pochwalić się aż 50 odcieniami swoich podkładów i korektorów, które obejmują wszystkie rodzaje skóry i dopasowują się do każdej karnacji. Po ogromnym sukcesie kosmetyków do makijażu Rihanna postanowiła wypuścić na rynek produkty do pielęgnacji twarzy – Fenty Skin, które stworzyła z myślą o kobietach, jak i mężczyznach.
Kylie Jenner i Kylie Cosmetics
Najmłodsza siostra z rodu Kardashian w 2015 roku rozpoczęła sprzedaż swoich pierwszych produktów kosmetycznych. Początkowo był to zestaw Lip Kits, który zawierał w sobie konturówkę do ust i płynną pomadkę. Po ogromnym sukcesie sprzedaży zestawu celebrytka regularnie wprowadzała do swojej oferty nowe produkty, takie jak paletki cieni, produkty do makijażu twarzy czy specjalne kolekcje okazjonalne. Obecnie Kylie postawiła na rozwój i poszerzyła swoją markę Kylie Cosmetics o produkty do pielęgnacji skóry i włosów – Kylie Skin.
Kim Kardashian i KKW Beauty
Jak się okazało, Kylie Jenner nie jest jedyną siostrą ze swoją własną marką kosmetyczną. Kim Kardashian również zainteresowała się tematem beauty i 21 czerwca 2017 roku stworzyła własną firmę o nazwie KKW Beauty. Początkowo wypuściła na rynek zestawy do konturowania i rozświetlacze, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem i wyprzedały się zaledwie w kilka minut. Z czasem, w ofercie KKW Beauty pojawiła się także nowa, specjalna sekcja perfum – KKW Fragrance, których zapachy inspirowane były kryształami. Podczas tworzenia kosmetyków, Kim współpracowała ze światowej klasy wizażystami, w tym m.in. ze swoim osobistym makijażystą Mario Dedivanovic. Obecnie sklep z kosmetykami Kim jest chwilowo zamknięty i widnieje na nim informacja o pracy nad nową, bardziej nowoczesną marką kosmetyczną.
Selena Gomez i Rare Beauty
W porównaniu do poprzedniczek, marka Rare Beauty jest stosunkowo nowa na rynku kosmetycznym, ponieważ jej produkty trafiły do sprzedaży 3 września 2020 roku. Początkowo artystka wypuściła podkłady, rozświetlacze, pomadki i eyelinery, które były dostępne tylko na oficjalnej stronie internetowej i w wybranych sklepach Sephora. W Polskich Sephorach kosmetyki pojawiły się 1 lipca 2021 roku. Selena komentuje Rare Beauty jako markę przełamującą nierealistyczne standardy doskonałości, która ma sprawić, że przestaniemy porównywać się do innych i zaczniemy doceniać swoją wyjątkowość.
Ariana Grande i R.E.M. Beauty
Najmłodsza w świecie branży beauty okazuje się być marka R.E.M. Beauty stworzona przez Arianę Grande. 12 listopada 2021 roku do sprzedaży oficjalnie trafiły produkty piosenkarki, które początkowo obejmowały takie kosmetyki jak: paletki cieni, maskary, eyelinery, płynne cienie do powiek i błyszczące toppery. Na chwilę obecną można je zakupić tylko przez stronę internetową R.E.M. Beauty. Artystka skomentowała, że na sam początek postawiła na kosmetyki do oczu, ponieważ oczy są bramą do marzeń, opowiadają naszą historię i potrafią wyrazić więcej emocji niż słowa. Design kosmetyków nawiązuje do kosmosu i ma nadawać kosmetykom charakter nie z tej Ziemi.