Amerykański youtuber oszukał internet. Schudł ponad 100 kg w kilka miesięcy

0
42

Nikocado Avocado to amerykański youtuber ukraińskiego pochodzenia, znany głównie ze swoich kontrowersyjnych filmów typu mukbang. Kilka dni temu na swoim kanale opublikował materiał, który zszokował cały internet i osiągnął prawie 35 mln wyświetleń w 3 dni.

„Największy eksperyment społeczny w historii” – tak o swoim nowym filmie mówi Nikocado Avocado, o którym od kilku dni jest głośno w całym internecie. Oprócz kanału na Youtube, prowadzi on także wielomilionowe profile na TikToku czy Instagramie. Ostatni materiał przed jego niedawnym powrotem na platformę YouTube opublikowany został 7 miesięcy temu. Oglądając go, uwagę od razu zwraca wygląd i waga youtubera oraz kontrowersyjna konwencja całego filmu. Tak wyglądały treści publikowane przez Nikocado przez większość jego kariery. Jednak w sobotę 7 września, youtuber zaskoczył cały internet wrzucając film, w którym prezentuje swoją utratę wagi. W materiale twierdzi, że od ostatniego filmu zrzucił 113 kg. Jak to możliwe?

„Dwa kroki do przodu”

W nowym filmie, Nikocado Avocado zszokował widzów swoją transformacją. „Wybudziłem się z długiego snu, obudziłem się lżejszy o 250 funtów. Jeszcze wczoraj ludzie nazywali mnie grubym, chorym, nudnym i nic nieznaczącym… Ludzie to najbardziej porąbane stworzenia na całej planecie, a mi i tak udało się być dwa kroki przed wszystkimi” – stwierdził w materiale Nikocado. Poruszył również temat tego, jak bardzo ludzie potrafią być łatwowierni i wierzą we wszystko to, co zobaczą w internecie. Wszystko to w znanej widzom konwencji mukbangu – pochłaniania ogromnych ilości jedzenia przed kamerą. Jak jednak youtuberowi udało się zrzucić tyle kilogramów w tak krótkim czasie?

Internauci dostali wyjaśnienie w drugim filmie, wrzuconym na poboczny kanał Nikocado Avocado. Youtuber wyjaśnia w nim, że wszystkie opublikowane przez niego materiały do dwóch lat wstecz to treści archiwalne. Zostały przez niego nagrane przed transformacją i sukcesywnie publikowane w jego mediach społecznościowych. „Przez dwa lata strategicznie publikowałem wcześniej nagrane filmy, na TikToku i Youtubie. Edytowałem je w taki sposób, żeby wyglądały na świeżo nagrane. Dzięki temu mogłem się skupić na leczeniu mojego ciała za kulisami”. Efekty tej dwuletniej walki z otyłością mogliśmy zobaczyć na jego ostatnim filmie czy w poście na Instagramie.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments