Andrzej Kwiatkowski z CD Projekt RED wypuścił modyfikację FCR3 – Immersion and Gameplay Tweaks do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.
Czy kiedykolwiek narzekaliście na brak realizmu w Wiedźminie 3? Jeżeli tak, na pomoc przychodzi modyfikacja FCR3 – Immersion and Gameplay Tweaks, która wyszła z rąk samego CD Projekt RED, a dokładniej Andrzeja Kwiatkowskiego – starszego projektanta rozgrywki.
Większy realizm?
Być może mod nie wywraca wszystkiego o 180 stopni, ale wprowadza mniejsze poprawki, które mają zadanie zwiększyć immersję gracza oraz nieco utrudnić rozgrywkę. Dlaczego twórca zdecydował się na takie kroki? Między innymi dlatego, że w niektórych momentach Geralt stawał się praktycznie niepokonany.
A co takiego przynosi ze sobą FCR3? Między innymi postacie towarzyszące naszemu wiedźminowi zadają normalne obrażenia przeciwnikom (bez moda były one minimalne). Przyspieszono również animację upadku potworów latających oraz dodano obrażenia od ich uderzenia w ziemię. Obniżono maksymalny poziom rozwoju umiejętności (w większości przypadków z 5 do 3). Wiedźmińskie zmysły pozwalają nam widzieć w ciemności (w walce odbywa się to automatycznie), bo przecież zgodnie z fabułą zabójcy potworów potrafią widzieć w ciemności bez eliksirów.