Focus Interactive we współpracy z Endo Games, rozpoczęło pracę nad The Architect: Paris. Zwiastun gry oraz ilość innowacji jakie wprowadzono udowadnia, że jest na co czekać.
Data premiery nie jest jeszcze znana, ale wiemy już, że gra zadebiutuje na PC. Znamy także dosyć interesującą koncepcję twórców. The Architect: Paris ma znacznie odbiegać od starych City Builderów, które w bardzo nierealistyczny sposób przedstawiały sposób powstawania miasta. Tym razem dostaniemy ogrom Paryża i będziemy mogli zrobić z nim znacznie więcej, niż dotychczas. Zanim jednak przejdziemy do szczegółów, sprawdźcie zwiastun The Architect: Paris.
Stop playing – start building
Takim właśnie sloganem reklamowana jest gra na oficjalnej stronie. Ma to być najlepszy opis tego, co będzie od nas wymagane. Gra nie ma być luźną zabawą, ale ma pozwolić na konfrontację z realiami urbanistyki i zarządzania miastem. Po drugie, nie dostaniemy tutaj dziewiczej krainy, którą potem w stosunkowo krótkim czasie zamienimy w wielkie miasto, idealnie przyłożone do granic mapy. Tutaj dostaniemy już gotowy Paryż, wraz ze wszystkimi trudnościami wynikającymi z zarządzania takim miastem. Rozwój terytorialny będzie możliwy, ale nie w tak „kwadratowy” sposób jak miało to miejsce chociażby w Cities Skylines. Tutaj będzie to znacznie bardziej elastyczne, a przy tym wcale nie łatwiejsze.
Nie od razu Paryż zbudowano
W przeciwieństwie do innych produkcji z tego gatunku, w The Architect: Paris nie otrzymamy od razu wielkiej kasy i połaci terenu pod zabudowę. Tutaj rozpoczniemy od kierowania skromną firmą architektoniczną, którą będziemy zarządzać i przede wszystkim rozwijać. Paryż dzieli się na okręgi, a każdy z nich oferuje inne zadania. Po ukończeniu konkretnej misji w danym obszarze, odznaczy się on jako ukończony, jednak nadal będziemy musieli nim zarządzać. Gra ma umożliwić zostanie zarówno architektem, urbanistą, inżynierem, jak i zarządcą miejskim.
Drawing Board
Jako architekt dostaniemy także możliwość precyzyjnego projektowania pojedynczych budynków i wizerunku całego miasta. Dzięki narzędziu nazwanemu Drawing Board będziemy mogli dokładnie dostosować do swoich upodobań całą zabudowę. Pozwala ono dokładnie zrozumieć i samemu określić, co chcemy zbudować. Unikamy w ten sposób budowania w ciemno, które często pojawiało się w podobnych grach do tej pory.
Soma i Opus Magnum w Humble Overwhelmingly Positive Bundle 2
Soma i Opus Magnum w Humble Overwhelmingly Positive Bundle 2