NOWY Pantheon już jutro rano na serwerze!

NOWY Pantheon już w środę rano na serwerze!

Na PBE, Pantheon jest już od jakiegoś czasu. Sądząc po jego obecnych statystykach można wnioskować, że w takiej formie pojawi się na serwerze globalnym. Warto na niego poczekać, gdyż zapowiada się być bardzo silnym bohaterem! Pojawi się prawdopodobnie wraz z Patchem 9.16, który zagości na serwerach już jutro.

Statystyk bazowe:

  • Bazowa ilość HP: 580
  • Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 87 do 95
  • Bazowa wartość regeneracji HP na 5 sekund: 10
  • Wartość przyrostu AD na poziom: 3.3
  • Bazowa ilość Armoru: 40
  • Wartość przyrostu Armoru na poziom: 3.75
  • Zasięg: 175
  • Bazowa ilość Attack Speedu: 0.644


Pasyw – Wola Śmiertelnika

  • Po 5 rzuconych umiejętnościach lub wyprowadzonych podstawowych atakach, następna podstawowa umiejętność rzucona przez Pantheona zostanie wzmocniona.

Pantheon już w środę rano na serwerze!
Q – Kometarna Włócznia

  • Koszt many: 40
  • Czas odnowienia: 10/9.5/9/8.5/8 sekund
  • Naciśnięcie przycisku: Pantheon wyprowadza pchnięcie swoją włócznią zadając 75/115/155/195/235 (+1.0 bonusowego AD) fizycznych obrażeń trafionym przeciwnikom. Jednocześnie przywracane jest 50% czasu odnowienia tej umiejętności.
  • Przytrzymanie przycisku: Pantheon rzuca swoją włócznią zadając 75/115/155/195/235 (+1.0 bonusowego AD) fizycznych obrażeń pierwszemu trafionemu celowi i 50% mniej obrażeń kolejnym celom. Cele posiadające mniej niż 25% HP otrzymują zamiast tego 155/240/325/410/495 (+2.0 bonusowego AD) fizycznych obrażeń
  • Wzmocnienie: Umiejętność zadaje dodatkowe 20 (+13 za każdy poziom większy od 1, +1.0 bonusowego AD) fizycznych obrażeń i nakłada na cel 25% spowolnienie trwające 2.5 sekundy

Pantheon już w środę rano na serwerze!
W – Skok z Tarczą

  • Koszt many: 55
  • Czas odnowienia: 13/12/11/10/9 sekund
  • Pantheon skacze do przeciwnika zadając mu 60/80/100/120/140 (+1.0 AP) fizycznych obrażeń i ogłuszając go na 1 sekundę
  • Wzmocnienie: Auto-atak wyprowadzony przez Pantheon po użyciu tej umiejętności uderzy 3 razy, zadając w sumie obrażenia równe 135% obrażeń normalnego auto-ataku

Pantheon już w środę rano na serwerze!
E – Natarcie Egidy

  • Koszt many: 80
  • Czas odnowienia: 22/20.5/19/17.5/16 sekund
  • Pantheon wystawia tarczę w wybranym kierunku i zaczyna atakować przeciwników znajdujących się w tym kierunku, efekt ten trwa 1.5 sekund, a w jego czasie Pantheon jest niewrażliwy na obrażenia pochodzące z tego kierunku i zadaje obrażenia równie w sumie 1.0 AD
  • W ramach ostatniego ciosu Pantheon uderza swoją tarczą zadając 55/105/155/205/255 (+1.5 bonusowego AD) fizycznych obrażeń
  • Wzmocnienie: Czas trwania umiejętności zwiększany jest do 2.5 sekundy (co za tym idzie zadawane obrażenia zwiększane są do 1.67 AD)
  • Umiejętność może zostać ponownie wycastowana dla jej przedwczesnego zakończenia. W takim wypadku Pantheon nadal wyprowadzi cios tarczą
  • Pantheon jest spowolniony o 50% w momencie poruszania się do tyłu lub na boki
  • Miniony otrzymują obrażenia zmniejszone o 50%
  • Nie-epickie potwory otrzymują obrażenia zmniejszone o 33%

Pantheon już w środę rano na serwerze!
R – Spadająca Gwiazda

  • Koszt many: 100
  • Czas odnowienia: 180/165/150 sekund
  • Pantheon zbiera siły by wyskoczyć w powietrze, a następnie po kilku sekundach uderzyć jak meteor w wybraną lokację. Wszyscy przeciwnicy w linii otrzymują 300/500/700 (+1.0 AP) magicznych obrażeń (obrażenia te są zmniejszane do 50% na brzegach działania umiejętności)
  • Użycie tej umiejętności natychmiast aktywuje Mortal Will (Pasyw)

Wszystkie umiejętności zostały zaprezentowane na krótkim filmie Riot Games, do którego odsyłamy. Cóż według mnie Pan Piekarz będzie najbardziej banowaną postacią przynajmniej przez pierwsze dwa tygodnie. Jego możliwości ofensywne przy jednoczesnym braku tzw. counterplayu ze strony przeciwnika pozwalają mu całkowicie zdominować linię, a dalekosiężna umiejętność ostateczna może dobitnie przełożyć przewagę Pantheona na inną aleję.

Doczekamy się nowego Splinter Cella? Plany Ubisoftu na rozwój marki

Doczekamy się nowego Splinter Cella? Plany Ubisoftu na rozwój marki

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o