Brak śmierci permanentnej w Hellblade: Senua’s Sacrifice ?

Hellblade

Serwis PCGamesN ustalił, że wbrew zapowiedziom twórców gry, nie kasuje ona zapisanego postępu rozgrywki, gdy giniemy zbyt często.

 

 

Dwa dni temu na rynku pojawiła się najnowsza produkcja studia Ninja Theory – Hellblade: Senua’s Sacrifice. Tytuł okazał się bardzo dobry i równie dobrze został przyjęty przez branżowe media. Wraz z pierwszymi recenzjami w sieci pojawiła się informacja, jakoby w omawianej produkcji pojawiła się mechanika permanentnej śmierci. Zgodnie z zapowiedzią, każda kolejna śmierć miała wiązać się z podwyższonym poziomem skażenia bohaterki, który po osiągnięciu wartości krytycznej nadpisywał zapisany przez nas stan gry i zmuszał do rozpoczęcia przygody na nowo.

Pomimo braku śmierci permanentnej Hellblade Senua's Sacrifice raczy nas mrocznym klimatem.

Pogłoski zdementowane?

Redakcja serwisu PCGamesN postanowiła sprawdzić te pogłoski i okazało się, że nawet 50 zgonów nie wywołało pożądanego efektu. Ustalono także, że poziom zgnilizny wzrasta wraz z postępem kampanii fabularnej, a nasze porażki przyczyniają się do tego tylko w nieznacznym stopniu.

Wychodzi na to, że twórcy gry chcieli, aby gracze bardziej wczuli się w rozgrywkę i uważniej stawiali swoje kroki lub mieli zamiar wprowadzić taką opcję.

Hellblade: Senua’s Sacrifice jest dostępne na komputerach osobistych i konsolach PlayStation 4.