Hellblade
Gry

Brak śmierci permanentnej w Hellblade: Senua’s Sacrifice ?

Serwis PCGamesN ustalił, że wbrew zapowiedziom twórców gry, nie kasuje ona zapisanego postępu rozgrywki, gdy giniemy zbyt często.

 

 

Dwa dni temu na rynku pojawiła się najnowsza produkcja studia Ninja Theory – Hellblade: Senua’s Sacrifice. Tytuł okazał się bardzo dobry i równie dobrze został przyjęty przez branżowe media. Wraz z pierwszymi recenzjami w sieci pojawiła się informacja, jakoby w omawianej produkcji pojawiła się mechanika permanentnej śmierci. Zgodnie z zapowiedzią, każda kolejna śmierć miała wiązać się z podwyższonym poziomem skażenia bohaterki, który po osiągnięciu wartości krytycznej nadpisywał zapisany przez nas stan gry i zmuszał do rozpoczęcia przygody na nowo.

Pomimo braku śmierci permanentnej Hellblade Senua's Sacrifice raczy nas mrocznym klimatem.

Pogłoski zdementowane?

Redakcja serwisu PCGamesN postanowiła sprawdzić te pogłoski i okazało się, że nawet 50 zgonów nie wywołało pożądanego efektu. Ustalono także, że poziom zgnilizny wzrasta wraz z postępem kampanii fabularnej, a nasze porażki przyczyniają się do tego tylko w nieznacznym stopniu.

Wychodzi na to, że twórcy gry chcieli, aby gracze bardziej wczuli się w rozgrywkę i uważniej stawiali swoje kroki lub mieli zamiar wprowadzić taką opcję.

Hellblade: Senua’s Sacrifice jest dostępne na komputerach osobistych i konsolach PlayStation 4.

 

 

Adrian Garlacz

Entuzjasta dobrych seriali z Netflixa, różnorakiej muzyki i gier komputerowych oraz teatralny świr. Niepoprawny romantyk i marzyciel w jednym, czasami coś skrobnie na papierze i próbuje to jakoś puszczać w świat

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *