Zakupy online – globalna dominacja sklepów internetowych

2
124

Pandemia koronawirusa odcisnęła swoje piętno na sprzedawcach stacjonarnych – znalazło się jednak dla nich idealne rozwiązanie, jakim było przeniesienie biznesu do sieci. Z roku na rok wzrasta procent osób, które robią zakupy online. Dla wielu jest to zdecydowanie bardziej wygodne, głównie przez możliwość pozostania w domu i oszczędzenia czasu. Zamiast lawirować pomiędzy standami i wieszakami, wolą przejeżdzać z góry na dół i szybciej zapoznawać się z danym produktem. Podczas pandemii większość klientów zaczęła wybierać zakupy online – dziś jest to wygoda, na którą zwraca uwagę coraz więcej osób.

Rozwój e-Commerce. Przyczyni i możliwości dla przedsiębiorców

Można pokusić sę o stwierdzenie, że Internet stale tętni życiem. Niezależnie od godziny, zawsze możemy zaobserwować przypływy osób logujących się na portale społecznościowe czy składające zamówienia w sklepach, które je interesują. Internauci wybierają taką możliwość dlatego, że jest ona przede wszystkim szybka – niewiele czasu potrzeba na finalizację zakupu (omijając przy tym kolejki, jakie napotkałoby się w sklepach stacjonarnych). Bardziej powściągliwe osoby także powoli przekonują się do robienia zakupów w Internecie – powodem takowych decyzji są certyfikaty SSL posiadane przez sklepy, znana i lubiana marka, zakupowa wygoda i przede wszystkim łatwość zwrotu produktu, który okaże się być nietrafionym zakupem. Oddalając się na chwilę od konsumentów, warto przyjrzeć się również zaletom dla osób prowadzących biznes w sieci. Utrzymanie sklepu online dla wielu osób jest znacznie niższe, niż jakoby sprzedawało się stacjonarnie. Oczywiście, początkowy wkład kosztuje, jednak dzięki korzystaniu ze współpracy z agencją marketingową, finanse te zwracają się po czasie. Biznes online nie wymaga posiadania lokalu – wiele osób rezygnuje również z magazynu (zwłaszcza właściciele mniejszych firm), a to przekłada się na korzyść klentów. Dzięki działaniu online można dotrzeć do większej ilości zainteresowanych – a to generuje przychód.

Strona filarem sklepu. Dlaczego powinno się o nią zadbać?

Oczywiście, nie ma sklepu online bez strony internetowej. Współcześnie wielu przedsiębiorców korzysta z pomocy specjalistów z agencji marketingowych. Przykładem zaufanej firmy jest Afterweb – już na samym początku zainteresowani otrzymują wgląd w opinie osób, które korzystają z usług agencji, a także uświadamiani są o tym, że nie da się zapewnić w stu procentach najwyższej pozycji w wyszukiwarce Google, dodatkowo w określonym czasie. Wszystko jest bowiem zależne od konkurencji, kondycji strony i wielu innych czynników – nie zmienia to faktu, że specjaliści robią co tylko w ich mocy by osoba korzystająca z ich usług była w pełni usatysfakcjonowana. Doskonała, szczera w swoich poczynaniach agencja to jeden z kluczy do bram zysku. Zawsze warto mieć to na uwadze.

Artykuł partnerski.
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
2 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
czekoladka
czekoladka
2 lat temu

Zakupy online stały się modne i wygodne, wydaje mi się że przez pandemię się tego nauczyliśmy. Jak siedziałam w domu to książki zamawiałam, irobota sobie kupiłam i sporo innych rzeczy. Dostawa szybka, często nawet darmowa to czemu nie skorzystać 🙂 

Inka
Inka
2 lat temu

Ceny nie maleją, dlatego trzeba szukać okazji. Ja robię zakupy na Barbora.pl, bo mają częste promocje i można dostać produkty w naprawdę świetnych cenach. Do tego dostawa do domu a to spora oszczędność czasu.