Dark Alliance trafi do Xbox Game Pass już w dniu premiery. Ponadto ujawniamy więcej o gameplay’u i obietnicach twórców. Dziesiątki misji, epicki sprzęt do zgarnięcia, a to wszystko okraszone pasją, którą “karmią” nas deweloperzy.
Na oficjalnym twitterze Xbox Game Pass pojawiła się informacja o dostępności Dungeons & Dragons: Dark Alliance. Gra ma funkcjonować w przepustce już od dnia premiery, czyli 22-go czerwca. Ta informacja jest o tyle pozytywna, że nowi użytkownicy Game Pass mogą dołączyć do zabawy za zaledwie kilka złotych. Jeśli jednak komuś zdarzyło się już korzystać z przepustki, niech nie czuje się pokrzywdzony. Microsoft od czasu do czasu stosuje wszelakie promocje, biorące pod uwagę nawet regularnych subskrybujących.
Dice won't roll… but heads might
Dungeons & Dragons: @DarkAlliance is coming June 22: https://t.co/ERNPJPircn pic.twitter.com/e66E2kPIjG
— Xbox Game Pass (@XboxGamePass) May 13, 2021
Czego się spodziewać?
Dla przypomnienia, Dark Alliance ma być rpg’iem akcji, który wysoce skupia się na aspekcie kooperacji. Dostęp do wczesnej wersji gry dostali m.in. dziennikarze serwisu Polygon, którzy opisali pierwsze wrażenia. Akcja przygody ma dziać się w mroźnym, położonym na północy Zapomnianych Krain Icewind Dale, które mieliśmy już przyjemność poznać w grze o tym samym tytule, co sam region. Jako że jest to rpg akcji, nie uraczymy klasycznej dla serii D&D izometrycznej perspektywy, a widoku “zza ramienia”. Z uwagi na to, odczucia z rozgrywki mają przywodzić na myśl Gears of War. Dark Alliance ma oferować nam 21 misji, które grupie przyjaciół mają zabrać nieco ponad 20 minut. Za to gracz solo na każdym poziomie spędzi około 40 minut. Same lokacje jednak mają zachęcać do powrotu i spróbowania swoich możliwości na wyższych poziomach trudności w celu pozyskania jeszcze lepszego sprzętu.
Jak wspominałem we wcześniejszym artykule o grze, do którego serdecznie zapraszam, Dark Alliance ma być napędzane ogniem pasji. Twórcy nie raz podkreślali w swoich wypowiedziach, że są wręcz maniakami Lochów i Smoków, a radość fanów z ich gry jest priorytetem.
Jeśli gracze zechcą więcej map, zrobimy więcej map. Jeśli zechcą więcej postaci, zrobimy więcej postaci. Jak zechcą więcej zestawów sprzętu, zrobimy ich więcej. Jeśli zechcą wszystko to, dostaną wszystko to. – powiedział Jeff Hattem, creative director.
Jak sami widzimy, obietnice są ogromne. Miejmy nadzieję, że rzeczywiście zostaną dotrzymane, a Dark Alliance stanie się rajem dla fanów.